Jak oryginalne kształty mogą przybierać długopisy reklamowe?

Długopis jest rzeczą o wyjątkowo dużej użyteczności, i jak wynika z opinii milionów użytkowników, najlepiej sprawdza się w prostej formie bez jakichkolwiek zbędnych udziwnień. Jednak niekiedy trzeba starać się o zwrócenie uwagi klienta i modyfikacje formy są jedną z pierwszych czynności, o jakich wtedy myśli producent. Popularne przy wielu różnych promocjach i imprezach firmowych, długopisy reklamowe mogą być nieco bardziej udziwnione niż zwykłe proste pisaki kupowane za najniższą cenę w sklepie. W ich przypadku bowiem priorytetową kwestią jest ładne zaprezentowanie nadruku znajdującego się na powierzchni, a zmieniona forma może pomieścić więcej treści. Nie można jednak zapomnieć, że długopisy reklamowe mają mimo tego wszystkiego jeszcze po prostu pisać. Jeśli zostaną zbyt udziwnione, nie da się ich wygodnie używać przez dłuższy czas i pisanie będzie niemożliwe. Najczęściej eksperymentuje się z samym kształtem długopisu, czasem też dodawane są różne wypustki czy ozdobne skuwki.

Te elementy nie przeszkadzają zbytnio w używaniu długopisu. Ciekawostką przyciągającą uwagę może być też fantazyjny kolor wkładu. Niektóre z długopisów reklamowych piszą w kolorach fluorescencyjnych. To jednak może dla niektórych oznaczać, że danego długopisu nie użyją np. do robienia notatek, bo będą zbyt jaskrawe albo niezauważalne pod kątem.